مـــانـــا
مرکز آنلاین نشر الکترونیک
مرکز آنلاین نشر الکترونیک
خانه

مرکز نشر الکترونیک

چاپ فوری کتاب

چاپ فوری کتاب

چاپ فوری کتاب برای آن‌ها که به دنبال تقویت رزومه تحصیلی و اجتماعی خود هستند بسیار حائز اهمیت است. با تألیف کتاب می‌توانید یک جامعه، یک نسل و حتی یک ملت را تحت تأثیر قرار دهید. همه مولفان کتاب جایگاه اجتماعی قوی در بین مردم داشته و از محبوبیت بالایی برخوردارند. چاپ کتاب به مؤلف آن اعتماد به نفس بی نظیری می‌بخشد و نویدبخش درآمدی عالی برای آینده فرد است. یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن افرادی که به دنبال چاپ کتاب فوری هستند به خود مشغول کند، قیمت چاپ کتاب فوری می باشد

نگارش کتاب یکی از روش‌های رایج برای انتقال دانسته‌ها، تجربیات و همچنین برقراری ارتباط با دیگران است. متاسفانه در حال حاضر بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان ما از عنوان کتاب می‌ترسند و به دنبال گذراندن دروس خود بر پایه جزوه هستند. بنابراین بهتر است که اساتید و معلمان خوب کشور عزیزمان با چاپ کتاب و اخذ شابک، دانسته‌های خود را نه تنها با دانشجویان خود بلکه با کل جامعه به اشتراک گذاشته و فرهنگ کتاب خوانی را حداقل در بین اعضای جامعه دانشجویی ایران ترویج کنند.

چاپ فوری کتاب برای چه کسانی مناسب است؟

برخی از دانشجویان مقطع دکترا یا اساتید، عجله‌ای برای چاپ کتاب خود ندارند و اگر چاپ کتاب آن‌ها ماه‌ها به طول انجامد مشکلی ندارند، اما دانشجویان ارشدی که مصاحبه دکترا پیش و رو دارند و اساتیدی که به دنبال تبدیل وضعیت خود هستند نیاز به چاپ فوری کتاب در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن دارند.

یکی از راه کارهایی که افراد تحصیل کرده در چاپ کتاب دارند، تبدیل پایان نامه به کتاب است. تبدیل پایان نامه به یک یا چند کتاب یکی از خدمات ویژه‌ای است که مرکز آنلاین نشر الکترونیک  انجام می‌دهد.

دانشجویان دکترا برای گرفتن امتیاز در مصاحبه خود نیازمند دو چیز خیلی مهم هستند:

1- چاپ کتاب

2- چاپ مقاله

مزایای چاپ سریع کتاب

تعداد مجلاتی که در بلک لیست قرار می‌گیرند هر روز افزایش پیدا می‌کند و به همین علت است که کاندیدای مصاحبه دکترا همچنان چاپ کتاب را در اولویت خود قرار می‌دهند تا دردسرهای امتیاز و اعتبار مجله را نداشته باشند. همچنین هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب نسبت به چاپ مقاله معقول‌تر است.

مزایای چاپ فوری کتاب برای متقاضیان دکترا و اعضای هیات علمی

چاپ کتاب و مقاله نه تنها برای دانشجویانی که متقاضی تحصیل در مقطع دکترا هستند مفید است، بلکه افرادی که در نظر دارند عضو هیات علمی شوند و همچنین اعضا هیات علمی برای تبدیل وضعیت خود نیازمند چاپ فوری کتاب هستند. ممکن است شخصی چندین مقاله به چاپ رسانده باشد و تنها قسمتی از امتیازات را کسب کند. اما کسی که دو مقاله و دو کتاب را به چاپ برساند، می‌تواند حداکثر امتیازات را از آن خود کند. همان طور که می دانید، در آزمون دکترا تنها پنجاه درصد از امتیاز مربوط به آزمون کتبی است و پنجاه درصد باقی‌مانده مربوط به مرحله مصاحبه حضوری است. بنا براین برای مصاحبه باید آماده باشید. موسسه مرجع آنلاین نشر آکادمیک (مــــــانــــــا)  با سال‌ها تجربه موفق در چاپ فوری کتاب در کنار شما خواهد بود.

تقویت رزومه با انتشار کتاب

رزومه علمی برای مصاحبه دکترا یک عامل تعیین کننده است. اساتیدی که مصاحبه را انجام می‌دهند همواره به رزومه شخص متقاضی به عنوان یک عامل تعیین کننده صلاحیت علمی و نبوغ فردی نگاه می‌کنند.

چاپ کتاب به جای چاپ زمان‌بر مقاله

چاپ فوری کتاب بسیار سریع‌تر از چاپ مقاله در ژورنال‌های معتبر ایران و دنیا انجام می‌شود. چراکه برای چاپ مقاله، اثر شما باید یک دوره طولانی 4 تا 10 ماهه طی کند تا اکسپت آن صادر شود و تاریخ چاپ آن هم به مراتب طولانی‌تر از این مدت خواهد بود. اما چاپ فوری کتاب به مراتب کمتر از این زمان خواهد بود. مخاطبان مقاله‌ها عمدتاً افرادی خاص از رشته تخصصی نگارنده هستند اما مخاطبان کتاب افراد عام هستند و شما می‌توانید علم، تجربیات و نظرات خود را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارید. البته متن کتاب نیز در مقایسه با مقاله باید روان، ساده بوده تا قابل درک برای عموم مردم جامعه باشد.

انواع روش‌های پرطرفدار چاپ کتاب

انواع چاپ کتاب فوری

1- ترجمه یک اثر یا کتابی خارجی و تبدیل آن به کتاب فارسی

2- تبدیل یک پروژه شرکتی یا دانشجویی به کتاب فارسی

3- تبدیل پایان نامه به کتاب (که متداول‌ترین و پر طرفدارترین مدل چاپ کتاب نیز هست).

آیا چاپ فوری کتاب امکان دارد؟

موسسه مرجع آنلاین نشر آکادمیک (مــــــانــــــا)  با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و ماهر و آشنا به چاپ کتاب، چاپ کتاب را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بهترین کیفیت برای شما چاپ نموده و همه خدمات چاپ فوری کتاب اعم از دریافت شابک، فیپا و اعلام وصول را نیز انجام می‌دهد. کلیه امور دیگر نظیر طراحی و چاپ جلد کتاب نیز توسط این موسسه با هماهنگی با شما انجام خواهد پذیرفت. این موسسه همچنین چاپ کتاب در امریکا و انتشارات خارجی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. برای این کار کافی است تا به سایت  مرکز آنلاین نشر الکترونیک  مراجعه نمایید و درخواست چاپ فوری کتاب خود را ثیت سفارش کنید.

چاپ و نشر فوری کتاب مراحل متعدد اجرایی و اداری دارد که برای انجام آن‌ها باید ناشر دارای تجربه کافی باشد و این مرحله در واقع مهم‌ترین مرحله برای مترجم یا نگارنده به شمار می‌رود. یک ناشر خوب می‌تواند از فرآیند طولانی اخذ مجوزهای متعدد و برگشت خوردن‌های ویراستاری کتاب جلوگیری کند.

مراحل چاپ فوری کتاب:

  1. دریافت فایل کتاب تأیید شده توسط اساتید مجرب
  2. ویراستاری کتاب
  3. دریافت مدارک نویسندگان کتاب
  4. صفحه آرایی و تایپ کتاب
  5. آماده کردن طرح روی جلد کتاب
  6. تأییدیه از مشتری
  7. اخذ شابک یا ISBN
  8. اخذ فیپا از کتابخانه مرکزی
  9. صحافی
  10. بسته بندی کتاب و ارسال

آیا چاپ فوری از ارزش محتوایی کتاب کم می‌کند؟

خیر. اگر شما چاپ کتاب خود را به مؤسسات باتجربه و دارای سابقه درخشان نظیر مرجع آنلاین نشر آکادمیک (مــــــانــــــا)  بسپارید، اثر کاملاً ارزش محتوایی، نگارشی و شکلی خود را در بالاترین حالت حفظ کرده و همه مجوزهای قانونی به صورت اصولی و دقیق اخذ خواهد شد. متأسفانه بسیاری از مؤسسات در چاپ فوری کتاب این مجوزها را به صورت اصولی اخذ نمی‌کنند و این امر از اعتبار کتاب می‌کاهد. تایپ و ویراستاری نیز باید با دقت انجام شود، در غیر این صورت چاپ کتاب را نه تنها فوری نمی‌کند بلکه چاپ آن را به تعویق خواهد انداخت.

همکاران ما در مرکز آنلاین نشر الکترونیک  آماده ارائه مشاوره و چاپ فوری کتاب برای شما هستند. تیم تخصصی ما تا چاپ کامل کتابتان در کنار شما خواهند بود.

چاپ سریع و ارزان کتاب همیشه مخاطب را نگران کیفیت و ارزش محتوای اثر می‌کند. بلکه اگر چاپ کتاب را به موسسه‌ای با تجربه و حرفه‌ای بسپارید، کیفیت اثر حفظ شده و به راحتی می‌توانید از مزایای آن بهره‌مند شوید. چاپ کتاب مراحل بسیار پیچیده‌ای دارد. برخی از این مراحل اساساً در حوزه اختیارات ناشر نیست. برخی از مجوزهای چاپ کتاب کاملاً بستگی به ارشاد دارد و همین امر ممکن است چاپ کتاب را طولانی مدت کند. بنابراین به هیچ وجه چاپ کتاب برای مثال زیر یک هفته امکان‌پذیر نیست. فیپای کتاب یک پروسه بسیار زمان‌بر است و اخذ آن حداقل ۱۰ روز کاری طول می‌کشد. بنابراین روی قول‌هایی که ناشر به شما می‌دهد حسابی فکر کنید.

اما چاپ کتاب مراحل دیگری نیز دارد که کاملاً در اختیار ناشر است. برای مثال صفحه آرایی، چاپ، صحافی و ویراستاری کتاب از جمله خدماتی است که مرکز آنلاین نشر الکترونیک  با بیش از ۹ سال سابقه در امر چاپ انواع کتاب در سریع‌ترین زمان ممکن برای نویسندگان انجام خواهد داد.

چاپ سریع کتاب 

چاپ و صحافی کتاب توسط تیم متخصص و با تجربه مرکز آنلاین نشر الکترونیک  با توجه به حجم و کیفیت کتاب شما در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. این موسسه با دارا بودن تیم حرفه‌ای متشکل از بهترین طراحان جلد و صفحه، صفحه آرا و دیگر عوامل بدون هدر دادن حتی یک ساعت تا پایان مرحله چاپ کتاب شما بر روی اثر شما تمرکز و وقت خواهند گذاشت.

بنابراین همان طور که می‌بینید چاپ کتاب در مرکز آنلاین نشر الکترونیک  به سریع‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود. تیم ما در کلیه مراحل چاپ کتاب از جمله اخذ مجوزها، اخذ فیپا، شابک و  شمارا همراهی خواهند کرد. شما همیشه می‌توانید روی چاپ سریع کتاب خود به صورت فیزیکی یا آنلاین در این موسسه حساب کنید.

فواید و مزایای چاپ سریع کتاب

چاپ کتاب از دیرباز یکی از علایق اثبات شده بشر است. انسان ذاتاً دوست دارد نوشته‌های خود را مکتوب کند و به چاپ برساند. نوشتن کتاب یعنی اشتراک عقاید و تفکرات و یافته‌های شما با اعضای یک جامعه. نویسندگان کتاب همواره جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند و می‌توانند بر روی عده زیادی از افراد تأثیر بگذارند.

شما ممکن است با خود بگویید که انسان‌های نخستین تنها دغدغه‌شان حفظ امنیت و تأمین مواد غذایی برای خود و خانواده‌شان بوده است. اما با کشفیاتی که از آن زمان به دست آمده می‌توانید کتیبه‌ها و سنگ نوشته‌های زیادی را بیابید که چیزهایی روی آن‌ها نوشته شده است. این امر نشان دهنده آن است که نگارش و چاپ کتاب هیچ‌گاه محدود به زمان و مکان خاصی نبوده است.

متأسفانه با وجود آنکه سرانه مطالعه در ایران بسیار پایین است. اما همچنان دشواری‌های زیادی بر سر چاپ کتاب در کشورمان وجود دارد. بنابراین اگر یک تازه وارد به دنیای نویسندگان هستید حتماً به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از اخذ مشاوره از تیم خبره در  مرکز آنلاین نشر الکترونیک  بی‌گدار به آب نزنید. موسسه مرکز آنلاین نشر الکترونیک  این آمادگی را دارد تا با ارائه ارزان‌ترین نرخ‌های خدمات چاپ نظیر ویراستاری، صحافی و چاپ سریع کتاب را برای همه نویسندگان عزیز کشورمان به انجام رساند. تنها کافی است با همکاران ما تماس بگیرید.

موانع چاپ فوری کتاب در ایران

به طور کلی موانع چاپ کتاب در ایران زیاد است. ما در این قسمت سعی داریم تا به بررسی مهم‌ترین موانع بپردازیم:

  • حمایت نکردن سرمایه‌گذاران، مؤسسات مالی و اعتباری و مهم‌تر از همه دولت از چاپ و انتشار کتاب.
  • کمبود نیروهای متخصص در زمینه نشر کتاب و همچنین نبود یک شیوه نامه کامل برای طراحی قالب کتاب.
  • ضعف امکانات لازم در زمینه چاپ کتاب نظیر کاغذ، فیلم و
  • نبود برنامه ریزی و سیاستی مشخص که فرایند چاپ کتاب در ایران را تسهیل و حمایت کند.
  • فقدان جایگاه مناسب کتاب، کتابخانه و کتاب‌خوانی در جامعه ایرانی.
  • فرسودگی و کهنگی دستگاه و ابزارها چاپ.
  • عدم حمایت خوانندگان از نویسندگان نظیر دانلودهای غیرقانونی نسخه کتاب.
  • اشباع شدن برخی از موضوعات با کتاب‌های بی‌کیفیت.
  • عدم ویراستاری مناسب و عدم رعایت آیین نگارشی در چاپ کتاب.

روش‌های سرعت بخش در نگارش و چاپ کتاب

سریع‌ترین روش‌های نگارش کتاب تبدیل پایان نامه به کتاب و ترجمه کتاب است.

افرادی که به دنبال پذیرش در دانشگاه‌های خارج از کشور هستند و همچنین برای ارتقا رزومه علمی خود برنامه ریزی می‌کنند، همچنین اشخاصی که به دنبال استخدام در نهادهای آموزشی یا رؤیای استخدام شدن به عنوان هیات علمی را در سر می‌پرورانند می‌توانند از این دو روش برای چاپ سریع کتاب استفاده کنند.

تیم متخصص مرکز آنلاین نشر الکترونیک  در کمتر از یک ماه کار تبدیل پایان نامه به کتاب را انجام می‌دهند. آن‌ها همه این فرآیند که شامل تبدیل فرمت پایان نامه به کتاب، صفحه آرایی، ویراستاری و طراحی جلد می‌شود در سریع‌ترین زمان ممکن انجام داده و اثر شما را در انتشارات خارجی و داخلی به انتخاب شما به چاپ می‌رسانند.

همچنین شما می‌توانید یک کتاب تخصصی انگلیسی که تاکنون به فارسی ترجمه نشده است را بیابید و شروع به ترجمه آن نمایید. تیم متخصص مرکز آنلاین نشر الکترونیک  همه مشاوره‌های لازم را در این امر در اختیار شما خواهند گذاشت.

ترجمه کتاب صنعتی نوظهور در دنیای نویسندگی به حساب می‌آید و در حال حاضر نویسندگان بزرگی در امر ترجمه کتب و متون به فعالیت می‌پردازند. برای ترجمه کتاب باید اصول متعددی را رعایت کنید. برای مثال ترجمه باید سلیس، روان و قابل درک باشد. برای همه اشخاص قابل درک بوده و از معادل‌های فارسی مناسب استفاده شود.

جمع بندی

چاپ کتاب به خصوص برای آن دسته از افرادی که به تازگی وارد دنیای نویسندگی شده‌اند بسیار دشوار بوده و امری کاملاً تخصصی به حساب می‌آید. مرکز آنلاین نشر الکترونیک  با دارا بودن تیم متخصص در ویراستاری ادبی و فنی، طراحی جلد کتاب، اخذ همه مجوزهای لازمه نظیر فیپا و  آماده یاری رساندن به نویسندگان عزیز در همه رشته‌ها و تخصص‌های آکادمیک و عمومی است. کافی است تا با مشاوران ما تماس بگیرید و آن‌ها مشاوره لازم را به شما ارائه خواهند نمود.