مـــانـــا
مرکز آنلاین نشر الکترونیک
مرکز آنلاین نشر الکترونیک
خانه

مرکز نشر الکترونیک

تاسیس و بهره مندی از چاپخانه مرکز آنلاین نشر الکترونیک

در جامعه علمی، ادبی و هنری کشور ناشران و موسسات بسیار زیادی برای پذیرش مقالات و همچنین چاپ و نشر کتاب و آثار علمی شما وجود دارند اما همکاری علمی بامرکز آنلاین نشر الکترونیک)  (اعم از چاپ مقاله و کتاب) دارای مزایای بسیار زیادی است که ذیلاً به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  1. کیفیت بالای کتاب منتشره، به طوری که  مرکز آنلاین نشر الکترونیک  در چاپ کتب نویسندگان محترم از بهترین جنس کاغذ و کیفیت چاپ با طراحی جلد منحصر به فرد و فوق العاده، رنگ و بوی خاصی به کتاب شما می دهد که در کمتر موسسه ای نمونه چنین کیفیتی را تجربه خواهید کرد.
  2. کسب بالاترین امتیاز علمی برای حدنصاب رسیدن نمره محقق در راستای انتخاب وی به عنوان پژوهشگر برتر کشور و کسب تندیس این عنوان. مرکز آنلاین نشر الکترونیک  هر ساله به بیست پژوهشگری که رزومه علمی برجسته تری نسبت به دیگر پژوهشگران دارند، بیست تندیس طلایی پژوهشگر برتر به همراه حکم مخصوص این عنوان تقدیم می نماید. برخی از مولفان فعالیت های علمی خویش را در دیگر انتشارات ها و موسسات انجام می دهند و انتظار دارند برنده تندیس پژوهشگر برتر مرکز آنلاین نشر الکترونیک  شوند که این انتظار دور از منطق است. به همین دلیل به پژوهشگران عزیز تاکید می گردد از سال 1402 صرفا به آثار علمی (کتاب و مقاله) امتیاز تعلق می گیرد که در مرکز آنلاین نشر الکترونیک نشر یافته اند
  3. سومین امتیاز همکاری علمی با مرکز آنلاین نشر الکترونیک  برجسته شدن نام نویسنده و مولف در جامعه علمی کشور است. به طوری که اطلاع رسانی اثر منتشره شما و نشر آن در فضای مجازی به واسطه تهیه پوستر و اطلاع رسانی در قالب اخبار، از جمله مهمترین اهداف این موسسه است. مطمئن باشید این موضوع به قدری برای ما دارای اهمیت است که شاید برای شما مهم نباشد اما ما بر خود وظیفه می دانیم که کتاب یا مقاله پذیرش و چاپ شده هر پژوهشگری که در این موسسه مورد چاپ واقع شده را مادام العمر و برای همیشه در تمام سایت های معتبر علمی، فضای مجازی، پایگاه های اطلاع رسانی و ..... درج نماییم، به طوری که با جستجوی نام نویسنده در موتورهای جستجو، چهره نویسنده در صفحات اول گوگل یافت شود و شخصیت ایشان به عنوان یک نویسنده و پژوهشگرفعال به همگان معرفی شود و روز به روز این جایگاه تقویت گردد. این فاکتور بسیار حائز اهمیت است. با جستجوی نام مولفان پیشین که با مرکز آنلاین نشر الکترونیک  همکاری داشته اند به صحت این ادعا پی خواهید برد.
  4. کسب عنوان فرهیختگان مرکز آنلاین نشر الکترونیک  برای پژوهشگرانی که به نوعی خود را متعلق به مرکز آنلاین نشر الکترونیک  و این نهاد علمی می دانند و با تعصب و وابستگی خاصی نه تنها آثار خویش را در این مرکز منتشر می کنند بلکه به عنوان نماینده مرکز آنلاین نشر الکترونیک  آثار علمی و پژوهشی دانشجویان و پژوهشگران دیگر را به مرکز آنلاین نشر الکترونیک  معرفی کرده و بدین واسطه تعصب خود را نسبت به مرکز آنلاین نشر الکترونیک اثبات نموده اند

مطمئناً این عزیزان (که تعدادشان کم نیست) از جایگاه ویژه و ممتازی درمرکز آنلاین نشر الکترونیک  برخوردارند که به زودی علاوه بر صدور کارت مخصوص هواداری، مزایایی برای این دسته از فرهیختگان درنظر خواهیم گرفت.

  1. رونمایی از کتب منتشره مولفین در نمایشگاه های بین المللی کتاب تهران و نمایشگاه های استانی کتاب و همچنین اپلیکیشن و سایت های باسلام، ترب، طاقچه، کتاب ادز، مانا کتاب، کتابراه، کتابناک، چارخونه، کتابچین، پاتوق کتاب، فراکتاب، کتاب الکترونیک ایران و .... با هدف معرفی کتاب به اساتید دانشگاه، پژوهشگران، محققین  و دانشجویانی که قصد نگارش مقاله، رساله یا پایان نامه خویش را دارند
  2. سرعت فوق العاده( دارای رکورد یک هفته هستیم) صدور گواهی نامه پذیرش مقاله و همچنین اخذ مجوز و تحویل کتاب به نویسنده و مولفانی که به هر دلیلی نیازمنددر دست داشتن گواهی نامه مقاله یا نسخه چاپ شده کتاب را دارند. بدیهی است یکی از فاکتورهای اصلی فوریت صدور و تحویل کار، ناشی از تاسیس و بهره مندی از چاپخانه مستقل مرکز آنلاین نشر الکترونیک  می باشد که به یاری خداوند در سال 1402 تاسیس و راه اندازی شد.
  3. برند مرکز آنلاین نشر الکترونیک  یکی از برندهای برجسته و شناخته شده کشور است که همین امر به کتاب و مقاله شما اعتبار دوچندان می دهد و کتاب یا مقاله شما را از بررسی اعتبار نهاد صادر کننده بی نیاز می کند. مرکز آنلاین نشر الکترونیک  این اعتبار را طی ده سال به واسطه لطف شما عزیزان کسب نمود.
  4. مرکز آنلاین نشر الکترونیک  با همکاری با چندین انتشارات (همچون انتشارات قلم و اندیشه و توسعه مدیریت) و همچنین مجوز هفت فصلنامه و نشریه علمی در خدمت شما پژوهشگران عزیز است.

 مطمئناً چرخه پیشرفت این نهاد علمی روز به روز سریع تر خوهد شد. نشر حدود هزار عنوان کتاب و صدور گواهی نامه برای بیش از سه هزار مقاله طی چند سال اخیر گویای اعتبار مذکور است.

 پس به خانواده بزرگ  مرکز آنلاین نشر الکترونیک  بپیوندید