مـــانـــا
مرکز آنلاین نشر الکترونیک
مرکز آنلاین نشر الکترونیک
خانه

مرکز نشر الکترونیک

آشنایی با خدمات "مـــــرکز آنلاین نشر الکترونیک : به اختصار (مـــــــــــــانــــــــــــــــــــا)"

سلام به همه دوستان علاقه‌مند به ایده‌پردازی، نوآوری، و شکوفایی ذهنی! امروز می خواهیم که با مــــــانــــــا آشنا شوید، مرکز آنلاین نشر الکترونیک  به اختصار مــــــــــــــانـــــــــــــــا  که در جهت حمایت از توانمندی‌های بالقوه به وجود آمده است. در اینجا، شما با یک دنیا از امکانات و تجربه و دانش و خدمات چندگانه خلاق و نوآورانه روبرو خواهید شد که بهترین حمایت را به تمام علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

حالا نگاهی به خدماتی که مــــــانــــــا ارائه می‌دهد بیاندازیم:

 

**1- پیشنهاد ترجمه کتاب‌های برجسته جهان :**
آیا کتاب‌های مهم و مفیدی وجود دارند که تاکنون در ایران ترجمه نشده‌اند؟ مــــــانــــــا با ارتباط با منابع اصلی مانند آمازون و گوگل بوک، برای شما فرصتی را فراهم آورده است تا به ترجمه و انتشار آنها بپردازید تا دسترس مخاطبان فارسی‌زبان قرار بگیرد و همچنین بمب شهرتی برای شما باشد.

 

پیشنهاد ترجمه کتاب‌های پر فروش و پر طرفدار جهان

 

**2- کتاب‌های خود را جهانی کنید :**
آیا کتابی دارید که ارزشمندتر از یک زبان دارد؟ مــــــانــــــا با امکانات ترجمه به زبان‌های مختلف و منتشر کردن آن در سایت‌های معتبر جهانی مانند آمازون و گوگل بوک، به شما فرصتی برای انتشار جهانی و کسب درآمد دلاری می‌دهد.

 

نویسنده جهانی شوید !!

 

**3- اکسپت و چاپ مقاله:**
تحقیقاتتان را می‌خواهید در مجلات داخلی یا خارجی منتشر کنید؟ مــــــانــــــا با تیمی از متخصصان و کارشناسان، شما را در ارسال، اکسپت و چاپ مقالاتتان در مجلات معتبر راهنمایی می‌کند. بخش مقاله سایت را مطالعه کنید !!

 

خدمات مقاله در مانا

 

**4- دوره‌های آموزشی عالی آفلاین:**
آموزش و یادگیری همیشه اهمیت ویژه‌ای داشته‌اند. مــــــانــــــا با همکاری با برند معتبر آ پ پ گروه تحقیقاتی و پژوهشی آروین پندار پایا، دوره‌های آموزشی عالی آفلاین را برگزار می‌کند تا به توسعه دانش و مهارت‌های شما کمک کند.

 

دوره‌های آموزشی

 

**5- خدمات آماده‌سازی و چاپ کتاب:**
از ویرایش متن  ویراستاری صفحه آرایی تا چاپ کاغذی و الکترونیکی کتاب، مــــــانــــــا با تیم متخصص، شما را در تمام مراحل انتشار کتابتان همراهی می‌کند.

 

خدمات آماده‌سازی و چاپ کتاب

 

**6- مشاوره در تولید محتوا و گردآوری مطالب:**
آیا به دنبال راهنمایی برای تولید محتوا و گردآوری مطالب هستید؟ تیم پژوهشی مــــــانــــــا با رعایت استانداردهای تحقیق، به تدوین و نگارش محتوای پروژه‌های شما کمک می‌کند.

 

تولید محتوا و گردآوری مطالب

 

مــــــانــــــا به عنوان یک مرجع آنلاین نشر آکادمیک، با زیرساخت‌های متخصص و تیمی پرتلاش، آماده است تا به شما در تحقق ایده‌ها و اهدافتان کمک کند. بیایید با هم دست در دست، در دنیایی از نوآوری و ابتکار حرکت کنیم و ایده‌هایمان را به واقعیت تبدیل کنیم.

 

برای اطلاعات بیشتر و شروع همکاری با مــــــانــــــا، با ما در ارتباط باشید.

 

منتظر دیدار شما در دنیای ابتکار و نوآوری هستیم.